Veterán elegancia
Újjászületett a Senior Vízilabda Klub. Legalább is
külsőleg. Az örökifjú pólósokat új köntösbe - hozzá fürdőnadrágba, trikóba
- öltöztették. Igaz, a múlt klasszisai eddig sem vallottak szégyent
megjelenésükkel, bár inkább játékukkal kápráztatták el az efféle
látványosság iránt fogékonyakat. Ezentúl azonban a külcsín terén is a
legjobbak közé számítanak a veteránok. Mindenesetre a szeptemberi spliti
senior Európa-bajnokságon szárazon és vízen is megmutathatják új ruhájukat
és persze tudásukat.
Nem is olyan "öregfiúk"...
Az Eb-t felvezető reklámokban látható egy olyan cég,
amellyel szinte mindenkinek volt dolga. Mentényi István, a Volánbusz Rt.
marketingigazgatója arról beszél az együttműködéssel kapcsolatban, hogy
már a sydneyi olimpia idején is támogatták a csapatot, amely csodálatos
győzelmével bebizonyította, hogy cégük jól választott. Ezúttal az
Eb-küldöttségek szállítását vállalták. A Volánbusz számos karitatív
tevékenységet is támogat, de Mentényi szerint ezek az együttműködések más
kategóriába tartoznak. Hogy miért az élsport győzött? "A jó bornak is kell
a cégér - mondja Mentényi. - Szolgáltatásainkkal igyekszünk megfelelni az
elvásároknak, s bízunk abban, hogy a vízilabda-válogatott sikerei egy
kicsit ránk is irányítják a figyelmet. Az élsportra sokan odafigyelnek,
főleg egy olyan csapatra, amelyik ennyire sikeres. Mentényi azt vallja,
számukra példa értékű tulajdonság az összetartó csapatszellem, s a férfi
vízilabda-válogatott ebben (is) verhetetlen.
jánosy, A színes Sport 2001.06.02.